Válságálló családi vállalkozások – mi a titkuk?

hozzászólás | 2020. augusztus 1. szombat | Piac & Profit
Bár sokszor hasonlítják gazdasági szempontból a jelenlegi koronavírusjárvány-helyzetet a 2008-as válsághoz, a családi vállalatoknál az látható, hogy az akkori, illetve a jelenlegi krízis lényegesen más helyzetben érte a cégeket. Mennyire voltak felkészülve a mostani pandémia és a 12 évvel ezelőtti kihívásokra? Mit érdemes egy vállalkozásnak szem előtt tartania stratégiája megalkotásakor, hogy egy következő válsághelyzetben is sikeresen tudjon működni? A K&H családi vállalatok szakértői ezekre a kérdésekre keresték a választ, a legutóbbi recesszió tapasztalatainak felidézése alapján pedig három fő „összetevőjét” határozták meg a válságálló cégnek.  

Hozzászólások

A hozzászólás szabályai:

  • ne használj trágár szavakat (káromkodás)
  • ne reklámozz (spam)
  • ne személyeskedj
  • ne tégy sértő megjegyzéseket népcsoportok, nemzetek vagy vallási közösségek ellen
  • ne írd meg saját vagy mások személyes adatait (név, lakcím, telefonszám, email)
  • ha egy hozzászólás sérti a fentieket, vagy egyéb módon zavaró vagy bántó, kérlek jelentsd a hozzászólás melletti X gombbal