Kép a(z) „Páratlanul felturbózva – Kia Rio 1.0 T-GDI GT Line (2018) teszt” című cikkhez.

Páratlanul felturbózva – Kia Rio 1.0 T-GDI GT Line (2018) teszt

hozzászólás | 2018. november 8. csütörtök | Autópult
Manapság már abszolút ritkaságszámba megy, ha egy modell motorpalettáján többségben vannak a szívómotorok, de a Kia Rio esetében ez a helyzet. Persze egy kisautó esetében mindig előny, ha városképes, egyszerűbb négyhengeresek kerülnek a motortérbe, most azonban inkább másra helyezzük a hangsúlyt. A háromhengeres turbós csúcsverzió ugyanis olyat tud, amit a többiek nem.

Hozzászólások

A hozzászólás szabályai:

  • ne használj trágár szavakat (káromkodás)
  • ne reklámozz (spam)
  • ne személyeskedj
  • ne tégy sértő megjegyzéseket népcsoportok, nemzetek vagy vallási közösségek ellen
  • ne írd meg saját vagy mások személyes adatait (név, lakcím, telefonszám, email)
  • ha egy hozzászólás sérti a fentieket, vagy egyéb módon zavaró vagy bántó, kérlek jelentsd a hozzászólás melletti X gombbal