Kép a(z) „Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó” című cikkhez.

Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

hozzászólás | 2019. január 11. péntek | Piac & Profit
Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.

Hozzászólások

A hozzászólás szabályai:

  • ne használj trágár szavakat (káromkodás)
  • ne reklámozz (spam)
  • ne személyeskedj
  • ne tégy sértő megjegyzéseket népcsoportok, nemzetek vagy vallási közösségek ellen
  • ne írd meg saját vagy mások személyes adatait (név, lakcím, telefonszám, email)
  • ha egy hozzászólás sérti a fentieket, vagy egyéb módon zavaró vagy bántó, kérlek jelentsd a hozzászólás melletti X gombbal