Kép a(z) „Végre: kétfokozatú váltó elektromos hajtásláncokhoz a ZF-től” című cikkhez.

Végre: kétfokozatú váltó elektromos hajtásláncokhoz a ZF-től

hozzászólás | 2019. július 17. szerda | Autópult
Az elektromobilitás hatótáv-problémájának megoldásához legalább hármas mátrixban kell gondolkodni: a nagyobb akkumulátor csak a lehetőségeket növeli, az igazi rugalmassághoz gyors és sűrű töltőhálózatra van szükség. De mindez mit sem ér, ha az energia pocsékba megy például nagy tempónál, amikor abszolút nem hatékony az elektromos hajtáslánc.

Hozzászólások

A hozzászólás szabályai:

  • ne használj trágár szavakat (káromkodás)
  • ne reklámozz (spam)
  • ne személyeskedj
  • ne tégy sértő megjegyzéseket népcsoportok, nemzetek vagy vallási közösségek ellen
  • ne írd meg saját vagy mások személyes adatait (név, lakcím, telefonszám, email)
  • ha egy hozzászólás sérti a fentieket, vagy egyéb módon zavaró vagy bántó, kérlek jelentsd a hozzászólás melletti X gombbal